فروش «عصرهای کریسکان» با تخفیف ویژه «سوران»

4 تیر 1402

انتشارات سوره مهر به مناسبت آغاز پخش سریال «سوران» که اقتباسی است از کتاب تحسین‌شده «عصرهای کریسکان»، تخفیف‌هایی روی پلتفرم‌های مختلف برای خرید این اثر در نظر گرفته است.   علاقمندان می‌توانند نسخه کاغذی کتاب را از چهار فروشگاه‌ سوره مهر واقع در خیابان سمیه جنب حوزه هنری، میدان انقلاب جنب سینما بهمن، سینما ساحل […]

انتشارات سوره مهر به مناسبت آغاز پخش سریال «سوران» که اقتباسی است از کتاب تحسین‌شده «عصرهای کریسکان»، تخفیف‌هایی روی پلتفرم‌های مختلف برای خرید این اثر در نظر گرفته است.

 
علاقمندان می‌توانند نسخه کاغذی کتاب را از چهار فروشگاه‌ سوره مهر واقع در خیابان سمیه جنب حوزه هنری، میدان انقلاب جنب سینما بهمن، سینما ساحل اصفهان و مجتمع مهر کوهسنگی مشهد با تخفیف 20 درصدی تهیه کنند.
همچنین می‌توانید با مراجعه به وب‎‌سایت انتشارات سوره مهر به نشانی www.sooremehr.ir و انتخاب کتاب «عصرهای کریسکان» و ورود عبارت suran از 20 درصد تخفیف در خرید کتاب استفاده کنند.
برای خرید نسخه الکترونیک و نسخه صوتی کتاب «عصرهای کریسکان» از اپلیکیشن «طاقچه» هم می‌توانید با وارد کردن کُد suran از تخفیف 30 درصدی بهره‌مند شوید. مهلت استفاده از این تخفیف‌ها تا پایان تابستان 1402 است.
کتاب «عصرهای کریسکان» به قلم کیانوش گلزار راغب که در انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده، خاطرات امیر سعیدزاده (سعید سردشتی) آزاده کُرد است که بیش از شش سال در زندان‌های گروه کومله و دموکرات شکنجه شده است. او تنها نجات یافته از زندان مخوف کریسکان است.
سریال «سوران» به ‌کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه‌کنندگی مجتبی فرآورده محصول مرکز سریال سوره است که در 18 قسمت تولید شده و روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود. همچنین تکرار دو قسمت‌ جمعه‌ها ساعت ۲۲ از شبکه یک و ساعت ۲۴ از شبکه تماشا روی آنتن می‌رود.

ثبت نظر و نظرات

اولین نفری باش که نظرش منتشر میشه

مطالب مرتبط

ورود / ثبت‌نام
لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:
برگشت
کد تایید را وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد