آتش تاویل بر خرمن تنزیل

تحقیقی پیرامون فرقه وهابیت
کتاب «آتش تأویل بر خرمن تنزیل» در راستای توصیه اکید مقام معظم رهبری برای مقابله با توطئه‌ها و فتنه‌های جریان تکفیری از سوی آیت‌الله دکتر سید حسن عاملی نماینده مقام معظم رهبری تألیف و به زیور طبع آراست..ادامه

توضیحات و مشخصات

کتاب «آتش تأویل بر خرمن تنزیل» در راستای توصیه اکید مقام معظم رهبری برای مقابله با توطئه‌ها و فتنه‌های جریان تکفیری از سوی آیت‌الله دکتر سید حسن عاملی نماینده مقام معظم رهبری تألیف و به زیور طبع آراسته شده است.

این کتاب نتیجه سال‌ها تلاش و تحقیق نماینده ولی فقیه در استان اردبیل بوده و برای دانشگاهیان، طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه، علاقه‌مندان و صاحب‌نظران حوزه علوم دینی و پژوهشگران، محققان حوزه جریان‌شناسی وهابیت و عموم مخاطبان بسیار مفید و روشنگر حق و باطل است.

در بخشی از مقدمه کتاب به نقل از کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی آمده است: «جریان تکفیریِ خبیث که امروز در دنیای اسلام به برکت برخی از منابع مادی، متأسفانه پول و امکانات هم در اختیار دارند، یکی از مصائب اسلام است… این از آن قضایایی نیست که دو روز، سه روز، پنج روز، یک هفته، یک سر و صدایی در دنیا درست کند، بعد رها شود. اینها اگر چنانچه به وسیله مسلمان‌ها به طور کامل محکوم نشوند و بزرگان علمی و بزرگان دینی و بزرگان سیاسی وظیفه خودشان را در مقابل اینها انجام ندهند، این فتنه‌ها در این جاها منحصر نمی‌ماند. بلایی به جان جامعه اسلامی می‌افتد و روزبه‌روز این آتش توسعه پیدا می‌کند. باید جلوی این فتنه‌ها را بگیرند؛ چه از طریق سیاسی، چه از طریق فتواهای دینی، چه از طریق مقاله‌های روشنگر نویسندگان و روشنفکران و نخبگان دینی و سیاسی در دنیا. توجه شود که در این کارها دست‌های پنهان دشمن نشانه‌های خودش را دارد نمایان می‌کند.»

مشخصات

  • شابک:

    ‏‫‍9786000352684‬

  • تعداد صفحه:

    456

  • سال انتشار شمسی:

    ١٤٠١

  • نویسنده:

    سیدحسن عاملی،

  • ویراستار:

    محمدمهدی صفری،

پدیدآورندگان

ثبت نظر و نظرات

ورود / ثبت‌نام
لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:
برگشت
کد تایید را وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد