شلیک به آسمان

خاطرات سروان پدافند نیروی هوایی
کتاب شلیک به آسمان، خاطرات محمد مصطفوی‌فر، از افسران بازنشسته‌ی نیروی هوایی ایران است. او در مقدمه‌ی کتاب شلیک به آسمان، در خصوص اهمیت نیروی هوایی هر کشور به خصوص در زمان جنگ و حمله نوشته است. چرا که ..ادامه
  • قیمت: 115,000 تومان
    + -

توضیحات و مشخصات

کتاب شلیک به آسمان، خاطرات محمد مصطفوی‌فر، از افسران بازنشسته‌ی نیروی هوایی ایران است. او در مقدمه‌ی کتاب شلیک به آسمان، در خصوص اهمیت نیروی هوایی هر کشور به خصوص در زمان جنگ و حمله نوشته است. چرا که جدا از تجهیزات و قدرت تسلیحاتی هر کشور اگر قدرت نیروی هوایی، کم باشد و یا […]

کتاب شلیک به آسمان، خاطرات محمد مصطفوی‌فر، از افسران بازنشسته‌ی نیروی هوایی ایران است. او در مقدمه‌ی کتاب شلیک به آسمان، در خصوص اهمیت نیروی هوایی هر کشور به خصوص در زمان جنگ و حمله نوشته است. چرا که جدا از تجهیزات و قدرت تسلیحاتی هر کشور اگر قدرت نیروی هوایی، کم باشد و یا نتواند از آسمان کشورش در مقابل بیگانگان به خوبی دفاع کند، در ابتدا جان مردم کشور در خطر است. خطر بعدی برای تاسیسات مهم اقتصادی و نظامی کشور است.

ابراهیم زاهدی‌مطلق برای نوشتن کتاب شلیک به آسمان این خاطرات را از روی ۶۰ نوار کاست که اوایل دهه هفتاد در دفتر ادبیات و هنر مقاومت ضبط شده بودند، به روی کاغذ آورده. او پس از ویرایش‌های مکرر کتاب شلیک به آسمان را برای چاپ و انتشار آماده کرده است.

بریده‌ای از کتاب شلیک به آسمان

از متن کتاب شلیک به آسمان : موشک در نزدیک هواپیما منفجر شد . تمام پرسنل حرکت مشوک را از مبدا تا زمان خودکشی دنبال می کردند. پرسنلی که برای تماشا به بیرون از اتاق ریخته بودند ، موشک را دیدند که در هوا منفجر شد.هنگام انفجار موشک ، قارچی از دود دیده می شود ؛ مثل خلبانی که با چتر از هواپیما بیرون پریده باشد . پرسنل سایت 4 خصوصا بچه های عملیات و نگهداری که تلاش کرده بودند تا موشک پرواز کند وقتی آمدند ، به من گفتند : «محمد علیکی ، زدی یا نه ؟» گفتم : «دیستروی کردم .» پرسیدند : «با کدام دستور این کار را کردی ؟ » گفتم : «به تشخیص خودم .» بعضی ها خیال می کردند که راستی راستی مچ یکی از خائنان را گرفته اند.

مشخصات

  • شابک:

    9786000302368

  • قطع:

    رقعی

  • تعداد صفحه:

    398

  • سال انتشار شمسی:

    1396

  • نویسنده:

    محمد مصطفوی‌فر،

پدیدآورندگان

ثبت نظر و نظرات

ورود / ثبت‌نام
لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:
برگشت
کد تایید را وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد