هو الیتیم بعین الله

کتاب هو الیتیم بعین الله داستانی از زندگی حضرت محمد (ص) است. این داستان پیشتر به زبان فارسی و به اسم آنک آن یتیم نظر کرده منتشر شده بود. این داستان که با استناد به منابع و مراجع تاریخی نوشته شده اس..ادامه

توضیحات و مشخصات

کتاب هو الیتیم بعین الله داستانی از زندگی حضرت محمد (ص) است. این داستان پیشتر به زبان فارسی و به اسم آنک آن یتیم نظر کرده منتشر شده بود. این داستان که با استناد به منابع و مراجع تاریخی نوشته شده است، از زندگی و سیره حضرت محمد (ص)، پیامبر دیانت اسلام می‌گوید. نویسنده در […]

کتاب هو الیتیم بعین الله داستانی از زندگی حضرت محمد (ص) است. این داستان پیشتر به زبان فارسی و به اسم آنک آن یتیم نظر کرده منتشر شده بود.

این داستان که با استناد به منابع و مراجع تاریخی نوشته شده است، از زندگی و سیره حضرت محمد (ص)، پیامبر دیانت اسلام می‌گوید. نویسنده در پرداخت به سیره و زندگی حضرت رسول از منابع معتبر بهره جسته است اما آن را با تخیلش ترکیب کرده است تا نتیجه نهایی اثری جذاب و دلنشین باشد که هم احوال و درونیات محمد (ص) را بیان کرده باشد و هم از شخصیت‌های فرعی، توصیف مکان‌ها و اشیا و … گفته باشد.

بتول مشکین فام که مترجم این اثر به زبان عربی است درباره آن اینطور گفته است: «از آنجا که قرار بود این کتاب از فارسی به عربی ترجمه شود و قصد داشتیم این کتاب توزیع مناسبی داشته باشد و در جهان دیده شود، تصمیم گرفته شد کتاب در لبنان و از سوی یک ناشر خارجی منتشر شود.»

در بررسی کتابهای ده ساله بین سال‌های ۱۳۷۴ تا ۱۳۸۴، کتاب هو الیتیم بعین الله اثر برگزیده دومین جشنواره قصه های قرآنی انتخاب شد.

مشخصات

  • نویسنده:

    محمدرضا سرشار،

پدیدآورندگان

ثبت نظر و نظرات

ورود / ثبت‌نام
لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:
برگشت
کد تایید را وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد