علی‌اکبر فیاض، جلد 26

مجموعه پژوهشی شخصیت‌های مانا توسط دفتر ادبیات انقلاب اسلامی حوزه هنری منتشر می‌شود. گروه پژوهش شخصیت‌های مانا، اردیبهشت سال ۸۸ تشکیل شد و با استفاده از پرونده‌هایی که در بایگانی «فرهنگ نام‌وران معاصر»..ادامه
  • قیمت: 40,000 تومان
    + -

توضیحات و مشخصات

مجموعه پژوهشی شخصیت‌های مانا توسط دفتر ادبیات انقلاب اسلامی حوزه هنری منتشر می‌شود. گروه پژوهش شخصیت‌های مانا، اردیبهشت سال ۸۸ تشکیل شد و با استفاده از پرونده‌هایی که در بایگانی «فرهنگ نام‌وران معاصر» حوزه هنری وجود دارد، به زندگی‌نامه افرادی که گمنام و یا کمتر شناخته شده هستند اما فعالیت‌های سیاسی، علمی، اقتصادی و هنری […]

مجموعه پژوهشی شخصیت‌های مانا توسط دفتر ادبیات انقلاب اسلامی حوزه هنری منتشر می‌شود. گروه پژوهش شخصیت‌های مانا، اردیبهشت سال ۸۸ تشکیل شد و با استفاده از پرونده‌هایی که در بایگانی «فرهنگ نام‌وران معاصر» حوزه هنری وجود دارد، به زندگی‌نامه افرادی که گمنام و یا کمتر شناخته شده هستند اما فعالیت‌های سیاسی، علمی، اقتصادی و هنری زیادی در انقلاب داشته‌اند، می‌پردازد.

زنده‌یاد فیاض با وجود اشراف علمی بر تاریخ ایران و ادبیات فارسی، در حوزه تألیف، بیش از چند کتاب و مقاله از خود به‌یادگار نگذاشته و یادآور سخن «ترجیح کیفیت بر کمیت» است چون اگرچه تعداد آثار قلمی وی در قیاس با دیگران کمتر است، اما از نظر کیفیت، آثار قابل توجهی خلق کرده است.

اصغر قائدان و حسین بیات در کتاب مربوط به این شخصیت، به فعالیت‌ها و کارنامه او پرداخته‌اند. او مصحح و استاد ادبیات فارسی و بنیانگذار دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد بود و بیشتر با تصحیح تاریخ بیهقی شناخته می‌شود.

مشخصات

  • شابک:

    9786000350529

  • قطع:

    رقعی

  • تعداد صفحه:

    120

  • سال انتشار شمسی:

    1400

  • نویسنده:

    حسین بیات،

پدیدآورندگان

ثبت نظر و نظرات

ورود / ثبت‌نام
لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:
برگشت
کد تایید را وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد