اطلس عملیات‌های ماندگار نیروی دریایی

کتاب اطلس عملیات‌های ماندگار: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس اثر محمد پورکلهر، علی اکبر اخگر و هوشنگ صمدی است، که ثبت و تحریر آن به عنوان یک سند ارزشمند تاریخی می‌ت..ادامه
  • قیمت: 210,000 تومان
    + -

توضیحات و مشخصات

کتاب اطلس عملیات‌های ماندگار: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس اثر محمد پورکلهر، علی اکبر اخگر و هوشنگ صمدی است، که ثبت و تحریر آن به عنوان یک سند ارزشمند تاریخی می‌تواند در جهت معرفی وقایع و آثار جنگ‌ها برای مشاهده و ارزیابی تحلیل‌گران نظامی مورد استفاده قرار گیرد. […]

کتاب اطلس عملیات‌های ماندگار: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس اثر محمد پورکلهر، علی اکبر اخگر و هوشنگ صمدی است، که ثبت و تحریر آن به عنوان یک سند ارزشمند تاریخی می‌تواند در جهت معرفی وقایع و آثار جنگ‌ها برای مشاهده و ارزیابی تحلیل‌گران نظامی مورد استفاده قرار گیرد.

(لطفا قبل از دریافت کتاب نسخه نمونه را دانلود و بررسی نمایید. این کتاب جهت مطالعه در موبایل و تبلت مناسب نیست.)

تمدن و فرهنگ هر کشور در تاریخ آن سرزمین نهفته است و ثبت سوابق تاریخی همواره چراغی روشن فرا سوی آیندگان جهت عبرت و افتخار محسوب می‌گردد.

نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور جلوگیری از تحریف واقعیت‌ها، با همکاری و مشاوره مسئولین و رزمندگان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اقدام به ثبت ایثارگری‌ها و تهیه و تدوین بخشی از فعالیت‌ها و عملیات‌های ماندگار دریایی ٨ سال دفاع مقدس در قالب اطلس نموده است.

کتاب اطلس عملیات‌های ماندگار مجموعه‌ای از مدارک، اسناد مستند موجود زمان دفاع مقدس مناطق عملیاتی، پروژه‌های تدوین شده کارشناسان نظامی، کتاب‌های منتشر شده، خاطرات رزمندگان، پیشکسوتان، جانبازان و بازماندگان جنگ تحمیلی است که با نظارت و حمایت بی‌دریغ امیر فرماندهی محترم نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران تهیه و تدوین گردیده است.

حماسه هشت سال دفاع مقدس با سختی‌ها و جانفشانی‌های کارکنان غیور نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و ملت قهرمان ایران، به خون شهیدان در جای‌ جای ایران عزیز معطر گردیده است و در آن زمان پرسنل نیروی دریایی ارتش نیز دوشادوش سایر رزمندگان اسلام سهم بسزایی در خلق این حماسه تاریخی داشته‌اند که به بخش‌هایی از آن رشادت‌ها در این اطلس پرداخته شده است.

مشخصات

  • شابک:

    9789645062147

  • تعداد صفحه:

    442

  • سال انتشار شمسی:

    1398

  • نویسنده:

    محمد پورکلهر،

پدیدآورندگان

  • محمد پورکلهر

    نویسنده یا مولف کتاب اطلس عملیات‌های ماندگار نیروی دریایی

ثبت نظر و نظرات

ورود / ثبت‌نام
لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:
برگشت
کد تایید را وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد