فصل باران

روایت‌هایی از زندگی با حسین علیه‌السلام
«فصل باران؛ روایت‌هایی از زندگی با امام حسین (ع)» دربرگیرنده ۳۲ روایت از ۳۲ نویسنده است که به کوشش مهدی قزلی و توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است. «فصل باران» سند نسبت‌دار بودن ماست با حسین (ع) که ه..ادامه
  • قیمت: 225,000 تومان
    + -

توضیحات و مشخصات

«فصل باران؛ روایت‌هایی از زندگی با امام حسین (ع)» دربرگیرنده ۳۲ روایت از ۳۲ نویسنده است که به کوشش مهدی قزلی و توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است. «فصل باران» سند نسبت‌دار بودن ماست با حسین (ع) که همیشه دلیل دل‌خوشی و دل‌آشوبه و دل‌دادگی و دل‌آرامی ما به نحوی به او برمی گردد. […]

«فصل باران؛ روایت‌هایی از زندگی با امام حسین (ع)» دربرگیرنده ۳۲ روایت از ۳۲ نویسنده است که به کوشش مهدی قزلی و توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است. «فصل باران» سند نسبت‌دار بودن ماست با حسین (ع) که همیشه دلیل دل‌خوشی و دل‌آشوبه و دل‌دادگی و دل‌آرامی ما به نحوی به او برمی گردد.

این‌کتاب روایت‌های حسینی مهمانان برنامه‌ای با همین نام در شبکه چهار سیما است که مهدی قزلی طراحی و ساخت آن را بر عهده داشته است. او در مقدمه کتاب به این موضوع اشاره می‌کند که چطور با توافق مدیران شبکه چهار و با زحمت فراوان موفق شد در فراخوانی از تعدادی نویسنده و حتی مردم عادی دعوت کند تا دل‌نوشته‌ای درباره امام حسین (ع) بنویسند و پس از حضور در برابر دوربین آن را بخوانند.

زهرا افخمی‌نیا، زینب عطایی، رضا بایرامی، مرضیه اعتمادی، فائضه غفارحدادی، معید داستان، الهام بن‌عباس، صادق وفایی‌نیکو، حمیدرضا آزادگان، عطیه هراتی‌مطلق، گیتی باقری، فریناز ربیعی، محمدرضا جوان‌آراسته، پرستو علی‌عسگرنجاد، زهیر توکلی، جواد شیخ‌الاسلامی، ندا رسولی، فاطمه شایان‌پویا، محمدمهدی حاجی‌پروانه، فائزه جوان، علی‌رضا رأفتی، سیدمحمدحسین شاهوازی، نرگس قزلی، عباس قاضی‌زاهدی، محمدحسام حاجی‌فرج‌اله، نرگس فرجادامین، مجدالدین معلمی، بهاره مرشدی، علی‌رضا ناصری‌منفرد و مهدی قزلی از جمله نویسندگان کتاب فصل باران به شمار می‌روند.

بریده‌ای از کتاب فصل باران

«كل شيء يرجع الى اصله» این جمله را این روزها زیاد با خودم تکرار می‌کنم فکر میکنم هر چقدر از جوانی دورتر می‌شوم بیشتر شبیه پدر و مادر و ننه‌جان و آقابزرگم می‌شوم شباهتی که قبلاً فکر می‌کردم اصلا نباید اتفاق بیفتد. تصور می‌کردم باید یک آدم جدید و متفاوت باشم. حالا ولی دلم می‌خواهد امام حسین را شبیه پدرم صدا بزنم. دقیقاً با همان عبارت و لحنی که او به کار می‌برد. دوست دارم شبیه مادرم بی سروصدا گریه کنم. شبیه ننه جانم بروم توی یک جلسه روضه طولانی بنشینم و به حرف سخنران‌ها گوش کنم. آرزویم این است که شبیه آقابزرگم، حتی اگر فراموشی گرفتم و اسم تمام آدم‌های دنیا حتی خودم را فراموش کردم، اسم اباعبدالله را فراموش نکنم.

مشخصات

  • شابک:

    9786000352205

  • قطع:

    رقعی

  • تعداد صفحه:

    ۲۷۶

  • سال انتشار شمسی:

    ۱۴۰۳

  • نویسنده:

    مهدی قزلی،

پدیدآورندگان

ثبت نظر و نظرات

ورود / ثبت‌نام
لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:
برگشت
کد تایید را وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد