عبور از سیم خاردار نفس، جلد 39

بر اساس زندگی شهید علی چیت سازان
این کتاب که به قلم حمید حسام نوشته شده، روایتگر بخش‌هایی از فراز و فرود زندگی شهیدی است که صدام برای سرش جایزه تعیین کرده بود. شهید علی چیت‌سازیان از فرماندهان لشکر انصارالحسین (ع) و از نوابغ حوزه اطل..ادامه
  • قیمت: 45,000 تومان
    + -

توضیحات و مشخصات

این کتاب که به قلم حمید حسام نوشته شده، روایتگر بخش‌هایی از فراز و فرود زندگی شهیدی است که صدام برای سرش جایزه تعیین کرده بود. شهید علی چیت‌سازیان از فرماندهان لشکر انصارالحسین (ع) و از نوابغ حوزه اطلاعات عملیات جنگ بود. او در سال ۱۳۴۱ همزمان با روز ولادت امیرالمؤمنین در همدان متولد شد. […]

این کتاب که به قلم حمید حسام نوشته شده، روایتگر بخش‌هایی از فراز و فرود زندگی شهیدی است که صدام برای سرش جایزه تعیین کرده بود. شهید علی چیت‌سازیان از فرماندهان لشکر انصارالحسین (ع) و از نوابغ حوزه اطلاعات عملیات جنگ بود. او در سال ۱۳۴۱ همزمان با روز ولادت امیرالمؤمنین در همدان متولد شد. از کودکی علاقه بسیاری به ورزش‌های رزمی داشت. ورودش به هنرستان همزمان با پیروزی انقلاب بود. او مانند میلیون‌ها ایرانی در راه پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی تلاش‌های زیادی به عمل آورد.
با فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی از طریق هنرستان وارد بسیج شد و در پادگان آموزشی قدس همدان آموزش‌های نظامی را گذراند. هوش و ذکاوت او در کسب فنون نظامی به قدری بود که در مدت کوتاهی به عنوان فرمانده نیرو‌های آموزشی انتخاب شد. بعد از آن او فرمانده مرکز آموزش نظامی شد. نیرو‌هایی که توسط علی آموزش دیده‌اند بالغ بر چندین هزار نفر هستند.
شهید چیت‌سازیان در چهارم آذرماه سال ۶۶ در منطقه ماووت به شهادت رسید. پیش از این نیز داستان زندگی این شهید، دستخوش انتشار آثاری شده بود که از جمله آن‌ها می‌توان به کتاب «گلستان یازدهم»، روایتی از خاطرات زهرا پناهی روا، همسر شهید اشاره کرد که به قلم بهناز ضرابی‌زاده منتشر و با اقبال خوبی همراه شده است.این کتاب در ۸۵ صفحه از انشارات سوره مهر در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است.

مشخصات

  • شابک:

    9786000350703

  • قطع:

    رقعی

  • تعداد صفحه:

    85

  • نویسنده:

    حمید حسام،

  • طراح جلد:

    امیرمهدی گل محمدی،

پدیدآورندگان

ثبت نظر و نظرات

ورود / ثبت‌نام
لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:
برگشت
کد تایید را وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد