وقتی تو بیایی

نویسنده در کتاب «وقتی تو بیایی»، دوربینی به دست می‌گیرد، به یازده منزل مختلف سر می‌زند و روایت‌های کوتاه، اما خواندنی از این زندگی‌ها را در قالب یک کتاب تقریبا صد صفحه‌ای برای خو..ادامه
  • قیمت: 160,000 تومان
    + -

توضیحات و مشخصات

نویسنده در کتاب «وقتی تو بیایی»، دوربینی به دست می‌گیرد، به یازده منزل مختلف سر می‌زند و روایت‌های کوتاه، اما خواندنی از این زندگی‌ها را در قالب یک کتاب تقریبا صد صفحه‌ای برای خوانندگان خویش بازگو می‌کند.

داستان‌های این مجموعه عبارت‌اند از: «در کنار تو»، «وقتی تو بیایی»، «قصه زندگی من»، «غروبی دیگر»، «کم یا زیاد»، «ماه مکنیر»، «ماهی لب دریا»، «اگر من نگین بودم»، «گوشت یخ‌زده»، «راه خانه کجاست»، «دفعه بعد.»

شخصیت «ریحانه» در داستان کوتاه «در کنار تو»، نمونه یک زن سنتی است که بعد از چهل و پنج سال هنوز در آرزوی ازدواج با مردی است که در رویا می‌پروراند و تمام نشانه‌های دخترانگی را هر چند برخی از آن‌ها منسوخ شده (مانند آرایش نکردن دختر)، حفظ کرده است. با این اوصاف امیدوارانه دلش را به شوهر خواهرش که اکنون بیوه است و زن خود را در تصادف از دست داده و مال باخته نیز هست، خوش می‌کند تا بچه‌های یتیم خواهر را بزرگ کند. اما در کمال ناباوری، شوهر خواهر، از او خواهر جوان‌تر و امروزی‌تر را خواستگاری می‌کند.

بریده‌ای از کتاب وقتی تو بیایی

گفتم: اگه آیت بیاد همة این شکوفه‌ها رو میچینم و به زیر قدم‌هایش می‌ریزم. وقتی شکوفه‌ها متبرک شد همه رو جمع میکنم و به هر کسی که به دیدنش اومد یه شکوفه هدیه میدهم. مادر وقتی این حرفها را شنید باورش شد که دیگر دیوانه شده‌ام. با صدای بلند گریه کرد و از اتاق بیرون رفت.

مشخصات

  • شابک:

    9786000329549

  • قطع:

    رقعی

  • تعداد صفحه:

    80

  • نویسنده:

    مینا محمدی،

پدیدآورندگان

ثبت نظر و نظرات

ورود / ثبت‌نام
لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:
برگشت
کد تایید را وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد