خاطرات ماشاالله کازرونی

روایت شفاهی از هفتاد سال مبارزه ضد استعماری و استبدادی دشتستان
ماشاء‌‌الله کازرونی از جنگ جهانی دوم تا انقلاب‌اسلامی حضور چشم‌گیری در زمینه مبارزات ضد استعماری و استبدادی داشته است. کتاب حاضر روایت شفاهی از هفتاد سال مبارزه ضداستعماری و استبدادی دشتستان است شامل..ادامه
  • قیمت: 14,900 تومان

    ناموجود

توضیحات و مشخصات

ماشاء‌‌الله کازرونی از جنگ جهانی دوم تا انقلاب‌اسلامی حضور چشم‌گیری در زمینه مبارزات ضد استعماری و استبدادی داشته است. کتاب حاضر روایت شفاهی از هفتاد سال مبارزه ضداستعماری و استبدادی دشتستان است شامل بیش از 40 ساعت مصاحبه یا حسینی با کازرونی، که به صورت پرسش و پاسخ و در پنج بخش تدوین شده است. […]

ماشاء‌‌الله کازرونی از جنگ جهانی دوم تا انقلاب‌اسلامی حضور چشم‌گیری در زمینه مبارزات ضد استعماری و استبدادی داشته است.
کتاب حاضر روایت شفاهی از هفتاد سال مبارزه ضداستعماری و استبدادی دشتستان است شامل بیش از 40 ساعت مصاحبه یا حسینی با کازرونی، که به صورت پرسش و پاسخ و در پنج بخش تدوین شده است.
دشتستان از اشغال متفقین تا جبهه ملی دوم، نهضت امام خمینی (ره) و مبارزه با استبداد در برازجان و دشتستان، دشتستان و برازجان در انقلاب، از پیروزی انقلاب تا سال‌های نخست جنگ 8 ساله و ماشاءالله کازرونی به روایت اسناد ساواک، عناوین بخش‌های این اثرند.
قاسم یاحسینی بیش از 100 سند مرتبط با خاطرات ماشاءالله کازرونی را در انتهای کتاب گردآورده است.
کتاب حاضر سیر جذاب و دقیقی را از جریان انقلاب اسلامی و خصوصاً در منطقه‌ای خارج از پایتخت با ظرافت و دقت پیگیری می‌نماید که برای کلیه مخاطبان خصوصاً علاقه‌مندان جریان جوشان و اثرگذار انقلاب اسلامی می‌تواند بسیار جذاب باشد.

بریده‌ای از کتاب خاطرات ماشاالله کازرونی

ماشاء‌‌الله کازرونی از جنگ جهانی دوم تا انقلاب‌اسلامی حضور چشم‌گیری در زمینه مبارزات ضد استعماری و استبدادی داشته است. کتاب حاضر روایت شفاهی از هفتاد سال مبارزه ضداستعماری و استبدادی دشتستان است شامل بیش از 40 ساعت مصاحبه یا حسینی با کازرونی، که به صورت پرسش و پاسخ و در پنج بخش تدوین شده است. دشتستان از اشغال متفقین تا جبهه ملی دوم، نهضت امام خمینی (ره) و مبارزه با استبداد در برازجان و دشتستان، دشتستان و برازجان در انقلاب، از پیروزی انقلاب تا سال‌های نخست جنگ 8 ساله و ماشاءالله کازرونی به روایت اسناد ساواک، عناوین بخش‌های این اثرند. قاسم یاحسینی بیش از 100 سند مرتبط با خاطرات ماشاءالله کازرونی را در انتهای کتاب گردآورده است. کتاب حاضر سیر جذاب و دقیقی را از جریان انقلاب اسلامی و خصوصاً در منطقه‌ای خارج از پایتخت با ظرافت و دقت پیگیری می‌نماید که برای کلیه مخاطبان خصوصاً علاقه‌مندان جریان جوشان و اثرگذار انقلاب اسلامی می‌تواند بسیار جذاب باشد.

مشخصات

  • شابک:

    9786945068200

  • قطع:

    رقعی

  • تعداد صفحه:

    712

  • نویسنده:

    سیدقاسم یاحسینی،

پدیدآورندگان

ثبت نظر و نظرات

ورود / ثبت‌نام
لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:
برگشت
کد تایید را وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد