ساز حنجره و چالش‌های تولید صوت

کتاب ساز حنجره و چالش‌های تولید صوت نوشتۀ فرنگیس یاوری، به فیزیولوژی بیماری‌های گوش و حلق و بینی می‌پردازد و با شناخت و بررسی آن‌ها راهکارهایی برای پرورش صدا ارائه می‌دهد و آواشناسی فیزیکی و آوازخوانی..ادامه
  • قیمت: 130,000 تومان
    + -

توضیحات و مشخصات

کتاب ساز حنجره و چالش‌های تولید صوت نوشتۀ فرنگیس یاوری، به فیزیولوژی بیماری‌های گوش و حلق و بینی می‌پردازد و با شناخت و بررسی آن‌ها راهکارهایی برای پرورش صدا ارائه می‌دهد و آواشناسی فیزیکی و آوازخوانی را به شما می‌آموزد.

نسل امروز اگرچه در بسیاری از مفاهیم زندگی دچار تغییر نگرش و سبک زندگی شده است اما هنوز مانند گذشتگان بر این باور است که صدای خوش، ناشی از استعداد ذاتی است که از طرف خالق به بعضی افراد عطا شده و سایرین از این موهبت محروم هستند. متأسفانه این موضوع باعث شده مباحث تکنیکی در آموزش صدا مورد توجه عمیق و موشکافانه قرار نگیرد و بیشتر متکی بر ذات و استعداد فرد باشد.

در این کتاب تلاش شده نکات تخصصی به زبانی قابل فهم برای طیف‌های مختلف جامعه شرح داده شود تا کسانی که دانش چندانی در زمینه‌های تخصصی مرتبط با آواز ندارند بتوانند از آن بهره‌مند شوند، در عین حال نگاه تخصصی را از نظر دور نداشته تا سطح آگاهی و دانش مخاطب نیز ارتقا یابد، از این رو این کتاب را برای تمام افراد جامعه، به‌ویژه خوانندگان، هنرپیشگان، گویندگان، معلمان، وکلا و استادان دانشگاه که هر روز با زبان و گفتار سروکار دارند مفید است.

با دقت در مفاهیم این کتاب و به‌کارگیری توصیه‌ها و نکات آن، گوش شما به مرور می‌تواند هر صدایی را تجزیه و تحلیل کند و همچنین می‌توانید نقط ضعف و قوت هر صدایی را بشناسید و اراده خود را در تولید صوت مسلط کنید.

این کتاب شامل آشنایی با مفاهیم بنیادی و سیستم ارتباطی و عصبی اندام‌ها، آناتومی (اندام‌شناسی) و فیزیولوژی (عملکرد اندام‌ها) راه هوایی، اندام‌های گفتاری و شنوایی است که بعد از توضیح هر کدام از اندام‌ها با توجه به توانایی و وظیفه آن اندام، نکاتی آورده شده است تا مخاطب بتواند جنبه‌های علمی و شناخت هر اندامی را هم‌زمان با شیوه درست و عملی برای کار با هر اندام به طور ملموس‌تر درک کرده و خطرات ناشی از بدرفتاری با آن اندام را نیز بشناسد و از آن پرهیز کند.

بریده‌ای از کتاب ساز حنجره و چالش‌های تولید صوت

موجود زنده پدیده‌ای است که با کنش و واکنش‌های مشخص توسط مجموعه اندام‌ها و حسگرهای محیطی خود و با کنترل سیستم عصبی می‌تواند با جهان خارج ارتباط برقرار کند و مجموعه اندام‌های هر موجود زنده متناسب با اهداف و نوع زندگی او آفریده شده است؛ به طوری که برای زنده ماندن (بقا) حفظ ایمنی (در مقابل موجودات هم‌زیست و رقیب در زندگی رقابتی) و تولید نسل تکامل و سازگاری لازم را پیدا کرده است. باید گفت تمام رفتارها و عکس‌العمل‌های موجودات زنده از جمله انسان در وهله اول در راستای برآورده کردن همین سه اصل مهم است.

مشخصات

  • شابک:

    9786000305505

  • قطع:

    رحلی

  • تعداد صفحه:

    385

  • نویسنده:

    فرنگیس یاوری،

پدیدآورندگان

  • فرنگیس یاوری

    نویسنده یا مولف کتاب ساز حنجره و چالش‌های تولید صوت

ثبت نظر و نظرات

ورود / ثبت‌نام
لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:
برگشت
کد تایید را وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد