فوت و فن بازنگری و ویرایش رمان، جلد 8

"فوت و فن بازنگری و ویرایش رمان" و که از مجموعه ی " آموزش نویسندگی 8" به قلم "جیمز اسکات بل" می باشد، اثری است که جنبه های رعب آمیز بازنگری و ویرایش رمان را از بین برده و نهایتا به شما این امکان را می..ادامه
  • قیمت: 445,000 تومان
    + -

توضیحات و مشخصات

“فوت و فن بازنگری و ویرایش رمان” و که از مجموعه ی ” آموزش نویسندگی 8″ به قلم “جیمز اسکات بل” می باشد، اثری است که جنبه های رعب آمیز بازنگری و ویرایش رمان را از بین برده و نهایتا به شما این امکان را می دهد تا متن مورد نظرتان را کامل کنید. “فوت […]

“فوت و فن بازنگری و ویرایش رمان” و که از مجموعه ی ” آموزش نویسندگی 8″ به قلم “جیمز اسکات بل” می باشد، اثری است که جنبه های رعب آمیز بازنگری و ویرایش رمان را از بین برده و نهایتا به شما این امکان را می دهد تا متن مورد نظرتان را کامل کنید. “فوت و فن بازنگری و ویرایش رمان” اجازه می دهد که از خانه ی اول نگارش داستان و آغاز فرایند بازنگری شروع کنید. اکثر نویسندگان از این مرحله وحشت دارند اما “جیمز اسکات بل”، تکنیک های لازم را برای شروع فاز اولیه نگارش به شما آموزش می دهد، به طوری که به کمترین میزان بازنگری نیاز باشد. در کنار آن راهبردهایی برای ویرایش و یافتن موقعیت بهتری برای فروش ارائه می دهد.
با “فوت و فن بازنگری و ویرایش رمان” خواهید آموخت که چطور نخستین پیش نویس را به یک اثر صیقل یافته ی نهایی تبدیل کنید که برای همیشه در ذهن خوانندگان جاودان شود. “جیمز اسکات بل” با تکیه بر تجربیات خود به عنوان یک رمان نویس و مربی، راهکارهایی را برای بازنگری در اولین خوانش و همچنین دستورالعمل هایی برای ویرایش با تمرکز بر عناصر منحصر به فرد رمان نظیر طرح داستان، ساختار، شخصیت ها، درون مایه، صداسازی، سبک، فضا و پایان رمان ارائه می کند. در “فوت و فن بازنگری و ویرایش رمان” یاد می گیرید که چطور: پیش نویسی شفاف بنویسید، با تکمیل مهارت های خود به وسیله ی تمرینات دقیق، نهایت استفاده را از “فوت و فن بازنگری و ویرایش رمان” ببرید و با استفاده از چک لیست بازنگری نهایی که شما را مستقیما به عناصر اصلی داستان متصل می کند، یک پیش نویس تکمیل شده را به طور سیستماتیک بازنگری کنید.
چه در فرایند نوشتن یک رمان جدید باشید، پیش نویسی کامل داشته باشید که نمی دانید با آن چه کار کنید و یا متنی رد شده دارید که نمی دانید چطور باید اصلاحش کنید، “فوت و فن بازنگری و ویرایش رمان” راهنمایی های لازم را برای نوشتن و بازنگری همچون یک نویسنده ی حرفه ای به شما خواهد آموخت.

مشخصات

  • شابک:

    9786000305277

  • قطع:

    رقعى

  • تعداد صفحه:

    560

  • سال انتشار شمسی:

    1402

  • نویسنده:

    جیمز اسکات بل،

  • مترجم:

    شهرام اقبال‌زاده،

پدیدآورندگان

ثبت نظر و نظرات

ورود / ثبت‌نام
لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:
برگشت
کد تایید را وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد