مبانی طراحی گرافیک

کتاب مبانی طراحی گرافیک را نویسندهٔ کتاب «مبانی طراحی دیجیتالی» نوشته است؛ ایمی ای آرنستون که مدرس هنر، طراحی و گرافیک رایانه‌ای بوده است. کتاب مبانی طراحی گرافیک در فصل اول دربارهٔ کاربرد هنر طراح..ادامه
  • قیمت: 395,000 تومان
    + -

توضیحات و مشخصات

کتاب مبانی طراحی گرافیک را نویسندهٔ کتاب «مبانی طراحی دیجیتالی» نوشته است؛ ایمی ای آرنستون که مدرس هنر، طراحی و گرافیک رایانه‌ای بوده است. کتاب مبانی طراحی گرافیک در فصل اول دربارهٔ کاربرد هنر طراحی سخن گفته است. فصل دوم این کتاب تاریخ طراحی گرافیک را مرورو کرده و فصل سوم درمورد موضوع «ادراک» مطالبی […]

کتاب مبانی طراحی گرافیک را نویسندهٔ کتاب «مبانی طراحی دیجیتالی» نوشته است؛ ایمی ای آرنستون که مدرس هنر، طراحی و گرافیک رایانه‌ای بوده است.

کتاب مبانی طراحی گرافیک در فصل اول دربارهٔ کاربرد هنر طراحی سخن گفته است. فصل دوم این کتاب تاریخ طراحی گرافیک را مرورو کرده و فصل سوم درمورد موضوع «ادراک» مطالبی را ارائه کرده است. فصل چهارم کتاب حاضر «به سوی تعادلی پویا» نام دارد که به موضوعات وحدت بصری و ذهنی و نکات دیگری که به هنر گرافیک مربوط می‌شوند، پرداخته است. فصل پنجم نیز تحت‌عنوان «گشتالت مطلوب» به موضوعاتی همچون نماد، لوگو و علائم تجاری پرداخته است. فصل‌های بعدی این کتاب به‌ترتیب «کاربرد زبان تصویری»، «پویایی چیدمان»، «پویایی رنگ»، «تصویر و عکس در طراحی»، «طراحی تبلیغاتی چیست؟» و «تولیدات گرافیک آنلاین و چاپی» نام دارند.

بریده‌ای از کتاب مبانی طراحی گرافیک

«موضوع کتاب حاضر کاربرد اصول ادراک بصری است تا به تمرین ارتباطات تصویری کمک کند. مطالعه دربارهٔ طراحی گرافیک باید با کاربرد مبانی و نظریه‌های طراحی پایه آغاز شود. ویژگی مسائل طراحی گرافیک این است که با اطلاعاتی دربارهٔ چگونگی درک و شکل‌گیری یک سطح دوبُعدی در هم آمیخته است. در این کتاب، در عین حال که اصطلاحات و تکنیک‌های طراحی گرافیک را یاد می‌گیرید، می‌آموزید که آن‌ها تا چه حد با نظریه‌های پایهٔ طراحی دوبُعدی ـ که در مقاطع قبلی یاد گرفته‌اید ـ ارتباط دارند.» «طراح باید عکس‌هایی را برای استفاده در متن به دست آورد یا فرصت مرتب کردن عکس‌های خاصی را داشته باشد. شما ممکن است شخصاً آن‌ها را انتخاب کنید یا از آن‌ها عکس‌برداری کنید. خواندن واحد درسی عکاسی در طراحی گرافیک ایدهٔ خوبی برای هر دانشجوست. با در نظر گرفتن این سه مورد عکس‌هایی برای صفحه‌آرایی خودتان انتخاب کنید: کیفیت چاپ یا فایل دیجیتالی، ارزش طراحی، و توان ارتباط. برنامه‌های ویرایش عکس این امکان را فراهم کرده‌اند که مشکلات کیفیت چاپ را برطرف کنید. دانستن این نکته خالی از فایده نیست که کیفیت‌های چاپ خوب در عکس به منظور تشخیص و حفظ آن‌هاست. از نبودِ تضاد بین قسمت‌های تاریک و روشن، طیف وسیع رنگ سایه‌ها، فوکوس دقیق (هر جا که مناسب است)، خراش، لکه‌های گَرد و غبار، و دیگر نقص‌ها اطمینان حاصل کنید. جعبهٔ فوکوس دیجیتال، که بحث آن گذشت، ارتباط بین رزولوشن دیجیتالی و تغییر اندازه است.»

مشخصات

  • شابک:

    9780240304502

  • قطع:

    وزیری

  • تعداد صفحه:

    468

  • سال انتشار شمسی:

    1401

  • نویسنده:

    ایمی ای آرنتسون،

  • مترجم:

    حسام حسن زاده،

پدیدآورندگان

ثبت نظر و نظرات

ورود / ثبت‌نام
لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:
برگشت
کد تایید را وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد