سه‌شنبه‌های عزیز ۳

«سه‌شنبه های عزیز ۳» شامل گلچینی از داستان‌های کوتاه هنرجویان کلاس‌های داستان‌نویسی خانم راضیه تجار۷ نویسنده فعال حوزه ادبیات معاصر است. این کتاب ۱۵ داستان دارد که ۱۳ داستان از نویسندگان زن و ۲ داستان..ادامه
  • قیمت: 30,000 تومان
    + -

توضیحات و مشخصات

«سه‌شنبه های عزیز ۳» شامل گلچینی از داستان‌های کوتاه هنرجویان کلاس‌های داستان‌نویسی خانم راضیه تجار۷ نویسنده فعال حوزه ادبیات معاصر است. این کتاب ۱۵ داستان دارد که ۱۳ داستان از نویسندگان زن و ۲ داستان از نویسندگان مرد است. «ایستگاه راه‌آهن شلوغ و پرهیاهو بود. مرد که تمام طول راه را غرق در فکر و خیال گوشهٔ واگن کِز کرده بود، با قدم گذاشتن به ایستگاه، احساس گیجی و گنگی کرد. وسط سالن بزرگ و شلوغ ایستاد و به اطرافش نگاه کرد. میان آن‌همه آدم و صدای جیغ و داد بچه‌ها و رفت و آمد باربرها، سخت احساس تنهایی کرد. به خود آمد. بقچه‌اش را زیر بغل زد و به طرف در خروجی به راه افتاد. چند قدم مانده به درگاه بزرگ سالن، پاسبانی با دست به طرفش اشاره کرد: «بیا اینجا عمو!» مرد ایستاد و متعجب پرسید: «با منی؟!» پاسبان جلو آمد، بازوی نحیف او را گرفت و کناری برد. کمی براندازش کرد. ـ کارت شناسایی داری؟»

جواد منصوری نخستین فرمانده سپاه بود که از اردیبهشت تا اسفند ماه سال 58 این امر را برعهده داشت. وی همچنین از فروردین 1360 تا 1367 معاون آسیا و اقیانوسیه وزیر امور خارجه بود. منصوری هم پیش و هم بعد از انقلاب فعالیت های سیاسی مختلفی را پشت سرگذاشته است. بخش نخست خاطرات وی در کتاب «سال های بی قرار» به بیان این خاطرات در قبل از انقلاب اختصاص دارد. با خواندن خاطرات وی دید جامعی از فعالیت احزاب مختلف در قبل از انقلاب برای مخاطب ایجاد می شود. ارتباط وی با افراد در گروه های سیاسی مختلف در خاطرات وی منعکس شده است که همین امر سبب می شود مخاطب به صورت غیر مستقیم از روند فکری این گروه ها مطلع باشد؛ البته هرچند راوی در بخش های قابل توجهی از اثر تحلیل های شخصی خود را نیز بیان کرده است که به اعتقاد برخی از کارشناسان بهتر بود این تحلیل ها در بخش دیگری از اثر منتقل می شد.

مشخصات

  • شابک:

    9786001757860

  • قطع:

    رقعی

  • تعداد صفحه:

    152

  • نویسنده:

    راضیه تجار،

پدیدآورندگان

  • راضیه تجار

    نویسنده یا مولف کتاب سه‌شنبه‌های عزیز ۳

ثبت نظر و نظرات

ورود / ثبت‌نام
لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:
برگشت
کد تایید را وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد