صدا و صدابرداری

و طرز استفاده از دستگاه‌های الکترواستاتیک
کتاب صدا و صدابرداری اثری از فتحعلی روشن است که در انتشارات سوره مهر منتشر شده است. این کتاب طرز استفاده صحیح از دستگاه‌های الکترواستاتیک را به مخاطبان آموزش می‌دهد. امروزه، برای انجام هر کار با کیف..ادامه
  • قیمت: 50,000 تومان
    + -

توضیحات و مشخصات

کتاب صدا و صدابرداری اثری از فتحعلی روشن است که در انتشارات سوره مهر منتشر شده است. این کتاب طرز استفاده صحیح از دستگاه‌های الکترواستاتیک را به مخاطبان آموزش می‌دهد. امروزه، برای انجام هر کار با کیفیتی به صدابرداری خوب و حرفه‌ای نیاز داریم. در برگزاری یک کنسرت یا تئاتر، هنگام ضبط فیلم، موسیقی یا […]

کتاب صدا و صدابرداری اثری از فتحعلی روشن است که در انتشارات سوره مهر منتشر شده است. این کتاب طرز استفاده صحیح از دستگاه‌های الکترواستاتیک را به مخاطبان آموزش می‌دهد.

امروزه، برای انجام هر کار با کیفیتی به صدابرداری خوب و حرفه‌ای نیاز داریم. در برگزاری یک کنسرت یا تئاتر، هنگام ضبط فیلم، موسیقی یا حتی تولید محتوای شنیداری مختلف، نمی‌توان نقش و اهمیت صدابرداری خوب را نادیده گرفت. اما صدابرداری علم و فنی است که با هنر درآمیخته است. علم کار با دستگاه‌ها و فنون و تکنیک‌های مختلف صدابرداری، هنگامی که با هنر درهم بیامیزد، نتیجه‌ای عالی فراهم می‌کند.

فتحعلی روشن که سال‌ها است در زمینه صدابردای فعالیت می‌کند و از ابتدای تاسیس تلویزیون و ادغام صدا و سیما به عنوان معاون گروه صدا و صدابردار فعالیت می‌کرده است، در این کتاب تمام آنچه را که لازم است درباره صدابرداری بدانید، و همچنین طرز استفاده صحیح از دستگاه‌های الکترواستاتیک را به شما می‌آموزد.

مشخصات

  • شابک:

    9789644718458

  • نویسنده:

    فتحعلی روشن،

پدیدآورندگان

ثبت نظر و نظرات

ورود / ثبت‌نام
لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:
برگشت
کد تایید را وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد