شیری در قفس ۹۰۲

شیری در قفس ۹۰۲ مجموعه اشعار احمد زارعی است که بعد از هفده سال منتشر شده‌اند. اشعاری که هم در قالب‌های کلاسیک و چهارپاره می‌گنجند و هم شعرهای نو را دربرمی‌گیرند. اگر کمی در این شعرها دقیق شویم، می‌توا..ادامه
  • قیمت: 13,000 تومان
    + -

توضیحات و مشخصات

شیری در قفس ۹۰۲ مجموعه اشعار احمد زارعی است که بعد از هفده سال منتشر شده‌اند. اشعاری که هم در قالب‌های کلاسیک و چهارپاره می‌گنجند و هم شعرهای نو را دربرمی‌گیرند. اگر کمی در این شعرها دقیق شویم، می‌توانیم نگاه و دغدغه‌ها احمد زارعی و همچنین شاعران همسنگ و همطراز او را در پس کلام […]

شیری در قفس ۹۰۲ مجموعه اشعار احمد زارعی است که بعد از هفده سال منتشر شده‌اند. اشعاری که هم در قالب‌های کلاسیک و چهارپاره می‌گنجند و هم شعرهای نو را دربرمی‌گیرند. اگر کمی در این شعرها دقیق شویم، می‌توانیم نگاه و دغدغه‌ها احمد زارعی و همچنین شاعران همسنگ و همطراز او را در پس کلام او دریافت کرد. دغدغه‌هایی که هم عاشقانه هستند و هم از عشق به وطن می‌گویند.

بخشی از فعالیت‌های شاعر، احمد زارعی که سردار و رزمنده بود نیز در این اشعار بازنمایی شده‌اند. تلاش و کوشش او برای نجات وطن از چنگال دشمنان، عشق و مهر و ارادت به امامان (ع)، معصومین و پیامبر (ص) عاشقانه‌های لطیف و کلماتی که از پی دغدغه شناخت خود می‌گویند، از جمله مضامین این اشعار هستند.

احمد زارعی سردار و رزمنده دوران دفاع مقدس است که سال ۱۳۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی و محور فکه به شهادت رسید. پیکر او پس از سی و هشت سال، شناسایی شد و با حضور خانواده او تشییع شد. در انتهاب این کتاب می‌توانید عکس‌های او را هم مشاهده کنید.

مشخصات

  • شابک:

    9786001750908

  • نویسنده:

    احمد زارعی،

پدیدآورندگان

ثبت نظر و نظرات

ورود / ثبت‌نام
لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:
برگشت
کد تایید را وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد