پاییز تبسم

کتاب پاییز تبسم مجموعه اشعار آیینی سروده سید فضل الله طباطبایی ندوشن است. اشعاری که در قالب‌های مختلف شعری و در مدح پیامبر (ص) و امامان و اهل بیت (ع) سروده شده است. شعر آیینی نوعی از شعر است که در ..ادامه
  • قیمت: 29,000 تومان
    + -

توضیحات و مشخصات

کتاب پاییز تبسم مجموعه اشعار آیینی سروده سید فضل الله طباطبایی ندوشن است. اشعاری که در قالب‌های مختلف شعری و در مدح پیامبر (ص) و امامان و اهل بیت (ع) سروده شده است.

شعر آیینی نوعی از شعر است که در آن شاعر از ارادت و علاقه خود به امامان و اهل بیت (ع)، پیامبر (ص) و … سخن می‌گوید و موضوعات و مسائل مذهبی و اعتقادی را در شعر عنوان می‌کند.

کتاب پاییز تبسم، مجموعه اشعار آیینی سروده سید فضل الله طباطبایی ندوشن است. شاعر در این اثر طبع خود را در قالب‌های مختلف شعری آزموده است و دفتر شعری پدید آورده است که نمونه کاملی از اشعار مختلف است. شعرهای این کتاب در قالب‌های غزل، مثنوی، قصیده، چهارپاره، ترکیب بند، رباعی و دوبیتی سروده شده‌اند و از عشق و مهر، احترام و علاقه به امامان، معصومان و اهل بیت (ع) سرشار است.

بریده‌ای از کتاب پاییز تبسم

کوچه‌های روبه‌رو زمین آبستن فریادهای در گلو مانده ورای کهکشان‌ها چشم‌ها در جستجو مانده گذشت قرن‌ها بلعید در خود نوح و توفان را ولی توفان‌ترین تقدیر عالم پیش رو مانده َو می‌آید ابر مردی که اسرار مگو دارد امین وحی هم از درک ادراکش فرو مانده به پیش قامتش خم گشته ایوب شکیبایی که می‌نوشد خدا را داغ‌های در سبو مانده ّ سرانجام آن سوار آسمانی می‌رسد؛ اما غبار پای او در کوچه‌های روبرو مانده *** آبی احساس مولا! قسم به عشق، نگاهت پگاه ماست آیینه ساز هستی و خورشید راه ماست تو در میان مردم چشمان مردمی دور از حضور سبز تو بودن گناه ماست ای آفتاب آینه آوا! در این غروب آرامش بهاری دستت پناه ماست دریاترین سخاوت دنیاست؛ دست تو ما قطره ایم؛ کوچکی ما گواه ماست ما را ببر به آبی احساس زندگی این آرزو نهفته به عمق نگاه ماست نبض زمان به عشق ظهور تو می زند اشراق آفتاب نگاهت پگاه ماست

مشخصات

  • شابک:

    9786000317911

  • نویسنده:

    فضل‌الله طباطبایی ندوشن،

پدیدآورندگان

ثبت نظر و نظرات

ورود / ثبت‌نام
لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:
برگشت
کد تایید را وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد