«طوفان بمبئی» به نمایشگاه کتاب آمد/سفر و نوشتن سفرنامه

2 خرداد 1402

مجتبی رحماندوست گفت: انگیزه من از نگارش سفرنامه این است که از آن منطقه‌ای که سفر می‌کنم نکاتی را بگویم تا کسانی که آنجا را ندیده‌اند برایشان جالب توجه باشد و برایشان آن فضا را ترسیم کنم.

مجتبی رحماندوست در بازدید از غرفه سوره مهر در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: یکی از عادت‌هایی که دارم این است وقتی به سفر می‌روم به ویژه سفرهای خارجی، دست به قلم هستم و روایت آن سفر را می‌نویسم. انگیزه من از نگارش سفرنامه این است که از آن منطقه‌ای که سفر می‌کنم نکاتی را بگویم تا کسانی که آنجا را ندیده‌اند برایشان جالب توجه باشد و برایشان آن فضا را ترسیم کنم. اینکه برایشان سرگرمی به حساب می‌آید یا نه را نمی‌دانم اما من تلاش دارم به نحوی بنویسم که برای مخاطب رغبت و جاذبه ایجاد کند.

رحماندوست درمورد کتاب تازه‌اش با عنوان «طوفان بمبئی» گفت: بعد از سفرنامه‌های «عبور از مسکو و پکن»، «سفر غریب» و «بازگشت به آسمان» کتاب «سلام بمبئی» چهارمین سفرنامه‌ای است که از من در انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است. این کتاب مجموعه‌ای از ۷ سفرنامه است و مخاطب با این کتاببه هفت نقطه مختلف دنیا می‌رود. این سفرها و کشورها شباهت واحدی ندارند اما از این حیث که از آن‌ها کمتر گفته شده است و جدیدند، شبیه‌اند.

«طوفان بمبئی» تازه‌ترین اثر مجتبی رحماندوست است که در ۷ فصل با عناوین طوفان بمبئی، تعبد سید حسن به رهبری، پیاده‌روی اربعین، پرواز چهارده و نیم ساعته، ۵۵۵۵ کیلومتر راه زمینی، ترکیه وام‌دار اسرائیل و آواز دهل تدوین شده است.

ثبت نظر و نظرات

اولین نفری باش که نظرش منتشر میشه

مطالب مرتبط

ورود / ثبت‌نام
لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:
برگشت
کد تایید را وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد