سوره مهر با 1019 عنوان کتاب به نمایشگاه سی‌وچهارم می‌آید

16 اردیبهشت 1402

انتشارات سوره مهر امسال نیز با غرفه‌ای مستقل میزبان بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب 1402 خواهد بود و حدود 500 عنوان از آثارشان به شعر و ادبیات داستانی اختصاص خواهد  داشت. از جمله مشهورترین آثار ادبی انتشارات سوره مهر در نمایشگاه 1402 می‌توان به «آبنبات هل‌دار»، «خاطرات سفیر»، «دختر شینا»، «آن بیست و سه‌نفر» و «زیر درخت انجیر» اشاره […]

انتشارات سوره مهر امسال نیز با غرفه‌ای مستقل میزبان بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب 1402 خواهد بود و حدود 500 عنوان از آثارشان به شعر و ادبیات داستانی اختصاص خواهد  داشت.

از جمله مشهورترین آثار ادبی انتشارات سوره مهر در نمایشگاه 1402 می‌توان به «آبنبات هل‌دار»، «خاطرات سفیر»، «دختر شینا»، «آن بیست و سه‌نفر» و «زیر درخت انجیر» اشاره کرد.

همچنین «خارج از پروتکل» از ساجده ابراهیمی، مجموعه شعر «احتمال محال» نوشته محمد سادات‌اخوی، «ترکه‌باز» از حمید علی‌دوستی شهرکی و مجموعه شعر «دلبستگی» از حسین دهلوی از تازه‌های نشر سوره مهر در حوزه ادبیات به شمار می‌روند.

از این میان، کتاب «خارج از پروتکل» سفرنامه‌ای از ایران تا لبنان است: « از ضاحیه تا جونیه را در چهل و پنج دقیقه آمده بودیم. اما بین این دو اندازه دو قاره شکاف وجود داشت. تفاوت‌ها کسی را به وجد یا تاسف نیاورد. در تهران هم در همین فاصله می‌شود از دره‌ای پرید و به قاره‌ای دیگر رفت. تفاوت‌ها زیاد بود. از ضاحیه شیعه‌نشین که زینت خیابان‌هایش عکس شهدا بود تا جونیه‌ای که با تبلیغات ماشین و لباس تزیین شده بود.»

«ترکه‌باز» نیز روایتی از زندگی مردم یک بخش از استان چهارمحال و بختیاری در دوره قاجار و زمان مشروطه است که تلاش دارد تاثیر خوب و بد فضای قبل و بعد از مشروطه و دوران خان و رعیتی را روایت کند. رمان ترکه باز نمایان گر برهه‌ای از تاریخ ر ایران و تأثیر آن در استان چهارمحال و بختیاری و همچنین در مورد یکی از بازی‌ها و آیین‌های سنتی در استان با عنوان ترکه‌بازی است.

ثبت نظر و نظرات

اولین نفری باش که نظرش منتشر میشه

مطالب مرتبط

ورود / ثبت‌نام
لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:
برگشت
کد تایید را وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد