رونمایی از 3 ترجمه کتاب «حاج جلال» در نمایشگاه کتاب

16 اردیبهشت 1402

اسماعیل جانعلی‌پور،‌ مدیر کمیته ناشران خارجی با اشاره به برنامه‌های گرنت در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، گفت: رونمایی از ترجمه‌های عربی، انگلیسی و ارمنی کتاب «حاج جلال» نخستین‌بار در نمایشگاه کتاب تهران در غرفه گرنت انجام خواهد شد. وی افزود: این اثر، خاطرات حاج جلال حاجی بابایی است که در ایام دفاع مقدس دو فرزند […]

اسماعیل جانعلی‌پور،‌ مدیر کمیته ناشران خارجی با اشاره به برنامه‌های گرنت در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، گفت: رونمایی از ترجمه‌های عربی، انگلیسی و ارمنی کتاب «حاج جلال» نخستین‌بار در نمایشگاه کتاب تهران در غرفه گرنت انجام خواهد شد.

وی افزود: این اثر، خاطرات حاج جلال حاجی بابایی است که در ایام دفاع مقدس دو فرزند و دو دامادش برای پاسداری از میهن و انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند.

جانعلی‌پور با اشاره به اهمیت این کتاب، گفت: لیلا نظری گیلانده، نویسنده اثر در کتاب «حاج جلال» زنگی عادی و معمولی روستایی را به تصویر کشیده است، کتابی که با استقبال خوبی هم روبه‌رو شده است.

کتاب «حاج جلال» متنی روایی و عاشقانه است که در آن سنت‌ها و سبک زندگی مردم در سالیان گذشته به خوبی تصویرسازی شده است. کتاب «حاج جلال» را انتشارات سوره مهر سال ۱۳۹۹ در 311 صفحه منتشر کرده است.

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «آینده خواندنی است» ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

ثبت نظر و نظرات

اولین نفری باش که نظرش منتشر میشه

مطالب مرتبط

ورود / ثبت‌نام
لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:
برگشت
کد تایید را وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد